El club va col·laborar en una cursa solidària organitzada pel col·legi d’Alfauir-Ròtova

Es va celebrar el passat 30 de gener i la comunitat educativa va aconseguir arreplegar 1.000 euros, que es destinaran a comprar material escolar per a xiquets víctimes de conflictes bèl·lics.
Un moment de la cursa celebrada a Alfauir.

El passat dijous, 30 de gener, amb motiu de la celebració del Dia de la Pau, el CA Safor Teika i l’empresa Teika van col·laborar amb el col·legi d’Alfauir-Ròtova en una cursa solidària anomenada ‘Save the Children’ que es va realitzar a Alfauir. La iniciativa consistia a reunir patrocinadors disposats a aportar una quantitat econòmica per cada volta que els xiquets donaren al circuit. Eixos diners es destinarien a comprar material escolar per a uns altres xiquets que viuen en països amb conflictes bèl·lics.

En total participaren 108 alumnes, alguns d’ells intregrants de les escoletes d’atletisme que el CA Safor Teika té tant a Alfauir com a Ròtova. El circuit tenia una distància de 225 metres, i estava situat al carrer Madrid, davant de la piscina i l’auditori. El club va col·laborar deixant l’envelat i lliurant uns detalls als xiquets. Per la seua banda, Teika va cedir l’arc de meta i un operari per a realitzar el muntatge i desmuntatge.

En total es van arreplegar 1.000 euros, que es van ingressar en el compte de l’organització. Alguns dels participants donaren fins a 32 voltes al circuit, cosa que suposa haver recorregut més de 7 km sense parar. Este esforç es va vore recompensat amb els diners arreplegats. Tota la comunitat educativa es va mostrar molt orgullosa de l’esforç realitzat per l’alumnat. S’espera tornar a repetir la iniciativa el proper curs, amb la qual cosa seria la tercera edició. L’any passat a Ròtova, on també col·laboraren Teika i el club, es van arreplegar 1.500 euros.