Fran Vilches i Marian Ruiz competiren en el Campionat d’Espanya Absolut d’Atletisme en Pista Coberta

Els migfondistes es quedaren en les semifinals de les seues proves en l’esdeveniment, disputat el passat cap de setmana a Ourense.
Fran Vilches i Marian Ruiz.

Fran Vilches i Marian Ruiz, migfondistes del Club d’Atletisme Safor Teika, competiren el passat dissabte en el Campionat d’Espanya Absolut d’Atletisme en Pista Coberta, que es va disputar a Ourense. Tots dos es quedaren en les semifinals de les seues proves.

Fran Vilches, de categoria Sub23 (Promesa) debutava en un nacional i va córrer els 800 metres llisos. L’atleta entrenat per Andrés Denia va quedar cinquè en la seua sèrie, amb 1:53.43. Per la seua banda, Marian Ruiz, de categoria màster i preparada per José Antonio Redolat, va completar els 1.500 metres llisos, on va quedar novena en la seua sèrie amb 4:42.32 i la 29a en el còmput global del campionat.

En una valoració de l’actuació de tots dos, Andrés Denia va destacar que Fran Vilches «arribava com a inscrit en la 24a posició i va acabar el 18é», i respecte de Marian Ruiz va elogiar el mèrit d’estar de nou en un nacional absolut, als seus 38 anys. A més, va recordar que les mínimes nacionals de mig fons “són les més cares d’obtindre, en primer lloc perquè en un campionat d’este nivell no es poden celebrar tantes curses de mitja distància per una qüestió d’horaris i de límit de carrers, i després perquè són molts els clubs espanyols que tenen a bons migfondistes i fondistes”.