El club va competir en la Cursa a Peu de Ròtova

Salva Gomar va ser segon en la general amb un temps de 34:05. La prova, amb 10.000 metres de distància, es va celebrar diumenge passat.

Un moment de la cursa. / Foto: Natalia Pascual.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar diumenge passat en la XXI Cursa Popular a Peu a Ròtova, onzena prova puntuable del circuit comarcal, sobre una distància de 10.000 metres.

Salva Gomar, Iván Ferrer (Fotos Luis Villacañas) i Isidro Benavent (Foto Vicent Just).

El club ‘groguet’ va participar amb un total de 20 corredors. Els resultats més destacats foren els de Salva Gomar, segon de la general i primer en Sènior, amb un temps de 34:05, i Iván Ferrer, que va parar el crono en 34:37, cosa que li va suposar la cinquena plaça en la classificació absoluta de la cursa i tercera en Sènior. Uns altres podis per categories van ser per a Suni Perales, tercera en Veteranes D amb 47:02, i Isidro Benavent, tercer en la classificació local amb 42:21.

Etiquetes: