El club prepara la marató de València

L'entitat ‘grogueta’ va organitzar a Gandia divendres un entrenament de 30 quilòmetres, amb una gran presència femenina.

Grup de corredors del club el divendres, abans de l’eixida. / Foto: Teresa Poquet.

El Club d’Atletisme Safor Teika va organitzar el passat divendres, 1 de novembre, a Gandia, un entrenament per als socis per tal de preparar la Marató València Trinidad Alfonso EDP, que se celebrarà el proper 1 de desembre. Va consistir en una prova de 30 quilòmetres, baix la supervisió de diversos entrenadors i amb la col·laboració de voluntaris del club, especialment per als avituallaments i els encreuaments.

El circuit, amb eixida i meta en el poliesportiu municipal, va discórrer per la platja gandiana i va continuar pel Camí de la Séquia del Rei i el de l’Alqueria de Potes cap a la ribera del Serpis, Almoines, Bellreguard i Miramar, per a tornar a Gandia pel carril bici. Cal destacar que en esta cita hi hagué una gran presència femenina, dones que també tenen intenció d’acudir a la marató. El club continua organitzant accions perquè els ‘maratonians’ arriben a la prova reina en plena forma.

Etiquetes:  ,