El club va competir en la Mitja Marató de València i en la Cursa Contra el Càncer de Gandia

En la prova de València, dissabte, competiren 14 corredors ‘groguets’. Fernando Escrivà va ser segon en la Cursa Contra el Càncer, diumenge a Gandia. Roberto Moratal i Xavi Cabanilles quedaren novè i desè de la mateixa classificació, amb tan sols 15 i 10 anys, respectivament.

Eixida de la Cursa Contra el Càncer de Gandia. / Foto: Natxo Francés.

La Mitja Marató de València Trinidad Alfonso EDP i la Cursa Contra el Càncer de Gandia, dins del circuit Runcáncer de l’AECC, va centrar la participació dels corredors populars del Club d’Atletisme Safor Teika el passat cap de setmana.

Dissabte a València van competir 14 corredors ‘groguets’: Toni Marcos, Sergio Chova, Raúl Espinosa, Fernando Robles, Jorge Anduig, Andrés Figueres, José Vicente Mocholí, Salvador Cuenca, Paco Millán, Rosana Torres, Rosa Sabater, Juan Corral, María Alborch i Daniel Jiménez. El millor temps oficial va ser el de Sergio Chova (M50, 1:29:21), i la millor posició de categoria la de Rosana Torres, M45, que va ser la 34a amb 1:45:30. En total la prova va comptar amb 17.500 participants.

D’altra banda, diumenge a Gandia es va celebrar la Cursa Contra el Càncer, amb 5 quilòmetres de distància, i eixida i meta en la plaça del Prado. Hi hagué 26 corredors ‘groguets’. Fernando Escrivà va ser el segon classificat de la general, amb un temps de 22:55.

Fernando Escrivà, de groc, en carrera. / Foto: Vicent Just.

A més, cal destacar que entre els deu primers llocs de la general hi hagué dos joves del club; Roberto Moratal (15 anys), novena posició amb 25:07, entrenat per Andrés Dénia, i Xavi Cabanilles (10 anys), entrenat per Carlos Ferrando, de l’escola de triatló, que amb un crono de 25:08 va ser 10è i primer de la categoria Menor Masculina. Nerea Fernández va ser tercera en la categoria Menor Femenina, amb un temps de 37:36.

Roberto Moratal, a l’esquerra, i Xavi Cabanilles, a la dreta. / Fotos: Vicent Just.

Etiquetes: