El club va estar en curses dels circuits de la Vall d’Albaida i la Marina

Dissabte un grup de ‘groguets’ va acudir a la prova de Bufali i diumenge uns altres van optar per la Cursa Popular a Calp.
Corredors del club en Calp.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar present en diverses proves populars el passat cap de setmana. Dissabte es va disputar a Bufali la primera prova del Circuit de Curses Populars de la Vall d’Albaida, on van acudir 11 ‘groguets’. Van destacar els podis de Charo Pérez (segona en Veteranes C), Maria Boscà (segona en Veteranes B), Ferran Estruch (tercer en Veterans B) i Quino Milvaques, segon en la categoria masculina de persones amb discapacitat.

Corredors en Bufali.

D’altra banda, diumenge, en la X Cursa Popular a Calp, segona del Circuit de la Marina, amb una distància de 9,2 km, van estar Teresa Poquet, Jorge Ruiz, Salvador Moral, Adrián Vadean, Salva Díaz, David Romero, i Blagovest Borislavov.

José Vicente Mocholí en Riba-roja.

També diumenge José Vicente Mocholí va completar la Mitja Marató de Riba-roja, amb 1.32.25.