El club va estar en el KM Vertical de Gandia, 10K València Ibercaja i en la Carrera de los Castillos d’Alacant

Diumenge en la pujada al Mondúber hi hagué 14 ‘groguets’ i una desena més en la cursa de València.
10K València Ibercaja.

Corredors del Club d’Atletisme Safor Teika van estar en diverses proves populars el cap de setmana passat. Diumenge una desena de ‘groguets’ van córrer la 10K València Ibercaja; Guillem Tàpia, Andrea Abad, Carla Breco, Manuel Martín, Raúl Espinosa, Lucía Botija, Esteban Reig, José Mompó, Alejandro Jiménez, y Gema Canet en els 5 quilòmetres. Carla Breco va ser primera en categoria Sub20.

KM Vertical de Gandia.

Uns altres van optar pel KM Vertical de Gandia. En la pujada al Mondúber van estar, en la modalitat de corredors, Lidia Balada, Joaquín Sesé, Pepe Canet, Jorge Anduig, Teresa Poquet, Marta Bertomeu, Mónica Magaña, Amparo Gregori y Vicent Estruch; i en la de caminants Paula Martí, Edurne Pellicer, Lourdes Bou, Gema Pavía y María Mestre. Marta Bertomeu va ser tercera en el podi local femení.

A més, diumenge, Omar Benzile va completar la Carrera de los Castillos, a Alacant, en la distància de 10 km, amb 41:04.

Carrera de los Castillos d’Alacant.