El club va competir en el Duatló per Equips de Xest i en el Cross d’Oriola

En Xest el club va presentar un equip masculí i un altre femení. Els xics van ser tercers en la modalitat de promoció. A Oriola, dins del campionat autonòmic, Neus Mas va ser tercera en categoria absoluta femenina.
Duatló de Xest.

El CA Safor Teika va presentar dos equips, un masculí i un altre femení, al Duatló de Xest, celebrat al Circuit Ricardo Tormo i amb el qual es va iniciar la Lliga de Clubs Caixa Popular.

El primer estava format per Javi Blasco, Àlex Albero, Diego Lledó, Joan Sastre i Quique Fernández. En el femení van estar Valeria Moreno, Marta Mormeneo, Lucía Granero i Suni Perales. Tots dos van competir en la modalitat de promoció. L’equip ‘groguet’ masculí va pujar al tercer esglaó del podi, per darrere del GSport Triatló Xàtiva, que va ser primer, i el CT Torrevieja, que va ser segon.

Duatló de Xest.

D’altra banda, també diumenge es va disputar el Cross d’Oriola, segona prova puntuable del Campionat Autonòmic de Camp a Través, on hi hagué diversos podis ‘groguets’. Neus Mas va ser tercera en la categoria absoluta femenina, Lluna Vilar va ser primera en Sub16 (Cadet), Jacobo Ramírez va ser primer en Sub16 (Cadet), Neus Sansaloni va ser primera en Sub20 (Junior) i Marina Camps va ser tercera en Sub20. Marina Camps i Neus Mas es van classificar automàticament per al Campionat d’Espanya de Cross, que es disputarà el 29 de gener a Biscaia.

A més, Carla Breco, que va competir diumenge en la 10K València Ibercaja, va fer una mínima per als respectius Campionats d’Espanya Sub23 de 10K en pista i en ruta.

Cross d’Oriola.