El club va estar en el KM Vertical de Gandia i en la 10K València Ibercaja

En l’ascensió al Mondúver Silvia Valero va signar la sisena posició de la general femenina i Mónica Mahiques va quedar la segona local. A València, bons resultats per a Pilar Rubio (segona en Màster 40 amb 35:33) i Carlos Ferrando, amb 32:35.
Mónica Mahiques, segona local en el KM Vertical. / Foto: Crono4Sports.

El KM Vertical de Gandia i la 10K València Ibercaja van ser les principals curses populars del passat cap de setmana per als esportistes del Club d’Atletisme Safor Teika. Respecte de la primera, l’ascensió al Mondúver organitzada pel Club Alpí, es va celebrar diumenge passat i constava de dues modalitats, una per a corredors i una altra per a caminants.

Silvia Valero en el KM Vertical de Gandia. / Foto: Toni Deusa.

En la cursa participaren huit corredors ‘groguets’. Cal destacar els bons resultats de Silvia Valero, si bé enrolada en el Club Alpí, que va ser sisena de la general femenina amb 1:49:57, i de Mónica Mahiques, segona classificada local amb 1:50:49. També van participar Julio Mascarell, Jorge Anduig, Marc Faus, Lydia Brotons, Pilar Alcaraz i Pantaleón Alcaraz. En la caminada van prendre part sis esportistes del club; Raquel López, Gema Ribes, María Castelló, Lidia Balada, Juan Alia i Montse Climent.

També diumenge es va celebrar la 10K València Ibercaja, amb set corredors del club: Carlos Ferrando (en la 235 posició dels 12.200 corredors participants, amb 32:35), Pilar Rubio (segona en Màster 40 amb 35:33), Neus Mas (24a posició en Sènior Femení, amb 36:28), Raúl Espinosa (39:41), Antonio Boscà, Begoña Machado i Pilar Oltra. A més, Marc Pérez va fer la milla (1.609 metres), en 4 minuts i 52 segons.

Pilar Rubio (a l’esquerra) i Carlos Ferrando en la 10K València Ibercaja.