El club va estar en el triatló escolar de la Vila Joiosa i en el Mediterránea Tri de Castelló

En l’escolar Marina Camps i Xavi Cabanilles lideren les classificacions de les respectives categories. En Castelló el dissabte es va celebrar la distància esprint i el diumenge l’olímpic.
D’esquerra a dreta, Marina Camps, Xavi Cabanilles, Joan Sastre, Edurne Pellicer i Paula Cabanilles.

Membres del Club d’Atletisme Safor Teika van participar en dues proves de triatló el passat cap de setmana. D’una banda, la Vila Joiosa va acollir diumenge el triatló escolar, puntuable per a la fase autonòmica, dins dels LX Jocs Esportius TRICV.

Marina Camps va ser la primera en el podi juvenil femení i lidera el rànquing autonòmic. Xavi Cabanilles no va córrer, tot i que també continua al capdavant en la seua categoria. Álex Albero va quedar cinqué en juvenils, Joan Sastre va ser huité en cadets i Edurne Pellicer va ser la 13a en infantils.

D’altra banda, també es va celebrar la segona prova del Mediterránea Tri, a Castelló. Dissabte es va disputar la distància Sprint, on van participar Antonio Rafael Rubio (4t a Veterans 2), José Manuel Metola, Amparo Villar i Silvia Ortolá.

Diumenge va ser el torn de l’Olímpic, on van estar José Gómez (1r en Veterans 2), Charo Pérez (2a en Veteranes 2), María Boscà (3a en Veteranes 1), Peter Temmerman, Marta Mormeneo i Pilar Llopis.

Quatre de les triatletes del Safor (Pilar, Charo, María i Marta) abans d’entrar a l’aigua diumenge a Castelló.