El club viatja al Campionat d’Espanya Promesa amb set atletes

Es tracta de Víctor Faus, Yago de la Fuente, Iván Duarte, Aina Olaso, Elena Cruceta, Rubén Mayor i Louis Dieumegard. L'esdeveniment es disputa este cap de setmana a Santander.

El Club d’Atletisme Safor Teika acudeix amb set atletes al Campionat d’Espanya Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, que es disputa este cap de setmana en el complex esportiu Ruth Beitia de Santander.

Es tracta de Víctor Faus, tercer dels inscrits en disc; Yago de la Fuente, amb la segona millor marca en triple salt; Iván Duarte, que està entre els sis primers en salt de llargada; Aina Olaso, que va cinquena en javelina; Elena Cruceta, que competirà en els 100 m.l. i en 200 m.l.; el francés Louis Dieumegard (400 metres tanques), i Rubén Mayor, en pes. Estaran acompanyats per l’entrenador Iván Martínez.

A més, uns altres atletes del Safor també acudiran dissabte a un control de marques a Elx i a l’autonòmic individual Sub16 (Cadet), que se celebra a Dénia.