El club va estar en els triatlons de Canet d’en Berenguer i Formentera

A Canet Silvia Valero es va proclamar campiona autonòmica en el seu grup d’edat, 40-44. Marc Faus i Manuel Criado van competir a Formentera.

Diversos esportistes del Club d’Atletisme Safor Teika participaren el passat cap de setmana en sengles proves de triatló; a Formentera i a Canet d’en Berenguer. Canet va acollir dissabte el Campionat Autonòmic de Triatló Olímpic No Drafting. Tots els participants havien de superar 1.500 metres de natació a la platja de Racó de Mar, continuar amb 40 km de ciclisme al voltant de la població i finalitzar amb 10 km de cursa a peu.

Silvia Valero es va proclamar campiona autonòmica del seu grup d’edat, 40-44, amb una marca de 2:28:26. Ino Moreno va ser tercer en el grup 50-54, amb 2:15:14, i David Ferrairó va quedar segon en la mateixa categoria 50-54, amb 2:13:54. També van participar Ausiàs Solanes, Hilde Ascó i Cristian Climent.

Marc Faus i Manuel Criado a Formentera.

D’altra banda, dos triatletes del club van estar dissabte passat en el VII Triatló de Formentera. En distància sprint (750 metres de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de cursa) Marc Faus va fer un crono d’1:43: 42; mentre que Manuel Criado va completar l’olímpic (1.500 m de natació, 40 km de ciclisme i 10 km de carrera) en un temps de 2:26:41.