Quaranta corredors del club participaren en el IX Gran Fons Ciutat d’Oliva

Salva Gomar va quedar tercer, en completar els 12,3 km de distància en 43 minuts i 22 segons, i Iván Ferrer va ser quart amb 43:33. La prova es va disputar el passat dimecres.

Salva Gomar i Raúl Millán arriben junts a la meta. / Foto: Kike Aracil.

Uns 40 corredors populars del Club d’Atletisme Safor Teika van competir en el IX Gran Fons Ciutat d’Oliva, celebrat dimecres passat, aprofitant la festivitat del 9 d’Octubre. La prova, sobre una distància de 12,3 km i organitzada pel CA l’Espenta, va comptar amb 900 participants.

Els resultats més destacats del club van ser els de Salva Gomar, qui va ser tercer amb un crono de 43:22, i primer en categoria Sènior, i Iván Ferrer, quart en la general masculina i segon en Senior, amb un temps de 43:33.

Entrada en meta d’Iván Ferrer. / Foto: Kike Aracil.

La cursa la va guanyar en xics Juan Vidal (CD Restaurante El Quijote), amb 42:06. Salva Gomar i Raúl Millán (CD Restaurante El Quijote) van decidir entrar junts a meta, ja que a falta de 3 km cap dels dos no va voler lluitar per caçar a Vidal i a més van vore que per darrere tampoc els perseguia ningú amb opcions de podi. Tot i que van fer el mateix crono, finalment els van assignar la tercera i segona plaça, respectivament.

Alguns corredors del club a Oliva, abans de l’eixida.

Uns altres podis per categories van ser per a David Ferrairó (3r en Veterans D, amb 49:09), i Armand Lascoutounas, tercer en Veterans E, amb 52:40.