El club va estar en la 10K Fem de València, en la Benidorm Half i en la Cursa de Calp

Gema Canet va ser segona de la seua categoria, Veteranes C, en la mitja marató de Benidorm. El passat diumenge 27 de febrer un grup de 24 corredors va competir en la Mitja Marató de Xàtiva.
Corredores del Safor en la 10K Fem de València.

El Club d’Atletisme Safor Teika va tornar a les carreres populars el passat cap de setmana, amb presència en diversos fronts. Diumenge, en la 10K Fem, la cursa de dones de València, van competir Amparo Villar, Charo Pérez, María Boscá, Natalia Gómez i Pilar Llopis.

Un altre grup va estar diumenge a la Cursa Popular de Calp. En un matí de fred i pluja, completaren la cursa Ferran Estruch, Antonio Ortega, Joaquín Sesé, Valeria Moreno, Teresa Poquet, José M. Metola i Ricardo Rovira. I també en terres alacantines, en el Benidorm Half, va córrer els 21 km Gema Canet, que va ser segona en la seua categoria, Veteranes C (45-49), amb un temps de 1:37:28.

‘Groguets’ en la Cursa Popular de Calp.
Gema Canet en el podi de Veteranes C de la Benidorm Half.

D’altra banda, diumenge passat, 27 de febrer, un nodrit grup de 24 corredors ‘groguets’ acudiren a la Mitja Marató de Xàtiva, una de les cites obligades per al club en el calendari anual. El millor temps de l’expedició ‘grogueta’ va ser el de Luis Villacañas (1:26:43), mentre que Suni Perales va ser la huitena de la seua categoria, Veteranes B, amb un crono d’1:44:29.

Alguns corredors en la Mitja Marató de Xàtiva el passat 27 de febrer.