Xavi Cabanilles i Marina Camps aniran al nacional de cross amb la selecció valenciana

Els atletes del CA Safor Teika es penjaren la medalla plata en l'autonòmic individual disputat a Elx; Cabanilles en categoria cadet i Camps en juvenil. • El club va obtindre sis medalles en el provincial de llançaments llargs celebrat a Alzira. Silvia García-Gasulla va aconseguir una mínima nacional en perxa, i amb ella són quatre els atletes cadets que aniran al Campionat d’Espanya.
Marc Femenia, Quim Alborch, Xavi Cabanilles i Marina Camps.

El CA Safor Teika va competir amb Xavi Cabanilles i Marina Camps en el Campionat Autonòmic de Cross Individual per a les categories Sub16 (Cadet) i Sub18 (Juvenil) que es va celebrar el passat diumenge, 27 de febrer, a Elx.

Xavi Cabanilles va aconseguir la segona posició en categoria Sub16, en finalitzar els 2.845 metres del recorregut en un temps de 8.36, a una mitjana de 3.01 el km. Marina Camps va fer el mateix i també va aconseguir la plata, però en categoria Sub18, en cobrir la distància de 3.745 m. en 13:34, a 3:37 el km.

Nerea Valera, els germans Adrian i Naiara Pérez i Lola Cuñat.

Amb este resultat els dos atletes, tots dos preparats per Carlos Ferrando, es classifiquen per a competir amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya de Cross, que se celebrarà a Getafe este mateix diumenge, 13 de març.

Silvia García-Gasulla.

Provincial de llançaments
A més, el Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir sis medalles (una d’or, tres de plata i dues de bronze) en el Campionat Provincial de Llançaments Llargs per a les categories Sub12 (Aleví), Sub14 (Infantil) i Sub16 (Cadet), celebrat diumenge passat, 27 de febrer, a Alzira.

Va ser or Quim Alborch (Sub14) en disc. Es penjaren la plata Marc Femenía (Sub12) en javelina, Adrián Pérez (Sub16) en javelina i Lola Cuñat (Sub16) en disc. Van aconseguir el bronze Naiara Pérez (Sub14) i Nerea Valera (Sub16), totes dues en javelina. Uns altres atletes van completar l’expedició ‘grogueta’ participant en un control de carreres.

Mínima nacional cadet
D’altra banda, la perxista Silvia García-Gasulla, en un recent control de marques a Castelló, va aconseguir la mínima per al Campionat d’Espanya Individual Sub16 (Cadet), en sobrepassar el llistó en 2.95 metres.

Amb esta nova marca ja són quatre els atletes del CA Safor Teika en categoria cadet que participaran en este Campionat d’Espanya, a celebrar a Sabadell els propers dies 26 i 27 de març. A més de Silvia, tenen la mínima Xavi Cabanilles (3.000 m.), Camila Estrebou (60 m.l) i Julia Estruch en els 600 m.l.