El club va estar en la Cursa a Peu a Ròtova i en el Trail de Bellús

La dotzena prova del circuit comarcal es va celebrar diumenge passat. Diego Lledó va ser segon en la classificació general del Cross d'Alcoi.
Corredors en Ròtova.

Un total de 23 corredors del Club d’Atletisme Safor Teika van estar diumenge en la XXIV Cursa a Peu a Ròtova, dotzena prova puntuable del circuit comarcal, amb una distància de 10 km. David Ferrairó va pujar al podi com a tercer en la categoria de Veterans E, amb 40:27.

A més, dissabte es va celebrar l’Estret Trail de Bellús, de 12 km, on Amparo Villar va ser segona en Veteranes B (1:12:28) i Charo Pérez la primera en Veteranes C, amb 1:22:33. També van competir els ‘groguets’ Pablo Soto, Rafa Tavallo, Maria Boscà, Josep M. Metola, Maritxel Costa, Pepe Canet, Paco Ferrer i Vicent R. Estruch.

Charo Pérez en el podi de Bellús.
Amparo Villar en el podi de Bellús.

D’altra banda, diumenge, en el Cross d’Alcoi, Diego Lledó va ser el segon de la general i primer en la categoria Sub18 (Juvenil), sobre una distància de 5 km.

Diego Lledó primer Sub18 en el Cross d’Alcoi.

Cal recordar que este dimecres, 1 de novembre, el club organitza des de Gandia una eixida de 15 i 30 quilòmetres, segons els casos, com a entrenament per a la marató de València del proper 3 de desembre. Tot i que està dirigit especialment als socis, també pot provar qualsevol persona no sòcia que estiga preparant-se la prova reina. Eixirà del poliesportiu a les 7.30 hores i passarà per la platja de Gandia, i després Daimús, Guardamar i Miramar, per tornar al punt d’inici.