El club va estar en la cursa de Guardamar-Bellreguard i en el triatló d’Oliva

En la prova Corre a la Mar, dissabte, hi hagué set participants i tres en el triatló. José Vicente Mocholí i Pilar Oltra participaren el Gran Premi Velas Maratón.
Alguns dels ‘groguets en la cursa Guardamar-Bellreguard.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar en diverses proves populars el cap de setmana passat. Dissabte es va celebrar la cursa entre les platges de Guardamar de la Safor i Bellreguard, amb una distància de 7,6 km, i on van estar Suso Castellà, Xavi Blasco, Salva Ferrer, Raúl Espinosa, Davínia Albinyana, Víctor Fornet i Rosa Boix.

Diumenge es va organitzar a Oliva l’H&M Triatló. Es va disputar en dues distàncies; Olímpic (1.500 m / 40 km /9 km) i Sprint (750 m / 24 km / 4,5 km), totes dues en mode No Drafting. Els participants “groguets” van ser Amparo Villar en distància Sprint (que va quedar tercera en Veteranes 1), José Gómez en distància Olímpica (segon en Veterans 2) i Quique Fernández-Arroyo també en Olímpica, que va quedar l’11è de la general.

Dissabte va tindre lloc en el Circuit Ricardo Tormo de Xest la primera edició del Gran Premi Velas Maratón, cursa nocturna de 10 km, on van participar José Vicente Mocholí (46:39) i sa mare, Pilar Oltra.

Mocholí i Oltra en Xest.