El club va estar en la Marató de València i en la Cursa a Peu del Raval de Gandia

En la marató el resultat més destacat del club va ser el de Ferran Estruch, amb 2:48:31, i la primera dona del club en arribar a meta va ser Marta Bertomeu, amb 3:42:53. En la Cursa del Raval va participar una vintena de corredors ‘groguets’ i pujaren al podi tres d’ells.
Grup de corredors del Safor en arribar a València, després de baixar de l’autobús del club per participar a la marató.

El Club d’Atletisme Safor Teika no va fallar un any més a les dues grans cites de principis de desembre; la 42a Marató de València i la 29a Cursa a Peu del Raval de Gandia-Memorial Vicent Mañó. Respecte del primer, va suposar per a molts corredors la culminació de mesos de preparació, amb l’ajuda i l’assessorament dels tècnics del club. En total 24 corredors del club finalitzaren la marató. Cinc d’ells eren debutants.

La millor marca del club va ser la de Ferran Estruch, amb 2:48:31, el 75è en la seua categoria, la M-M50 i el número 1.922 de la general, d’entre més de 30.000 participants. Uns altres resultats destacats van ser els de Luis Villacañas (2.49.17) i Andrés Serra (2.58.50), mentre que la primera dona del club en arribar a meta va ser Marta Bertomeu, amb 3.42.53.

Grup de ‘groguets’ en la Cursa a Peu del Raval de Gandia.

D’altra banda, dimarts una vintena de corredors va estar en l’emblemàtica Cursa a Peu del Raval. Alfredo Matoses va ser tercer en la categoria Veterans C, Maria Boscà primera en Veteranes B, i Nicolás Pérez va ser segon en Juvenil.