Quarta plaça per a l’equip femení en el Campionat d’Espanya Junior en Pista Coberta

La prova es va celebrar dissabte passat a Antequera amb els huit millors equips de la categoria.
L’equip, dissabte passat en la pista d’Antequera.

L’equip femení del CA Safor Teika va quedar en quart lloc en el Campionat d’Espanya Sub20 (Junior) de Clubs en Pista Coberta, celebrat dissabte passat al centre de tecnificació d’Antequera. Els tres primers clubs van ser el CA Playas de Castelló (1r), el València Club d’Atletisme (2n), i el Trops-Cueva de Nerja, tercer. Les xiques del Safor van superar a les del madrileny AD Sprint (5è), Grupompleo Pamplona (6è), Unicaja Jaén Paraíso Interior (7è), i l’AD Marathon, que va ser huitè.

Durant gran part de la competició van estar en tercer lloc, sent superades en les darreres dues proves. «L’equip ha madurat molt, tot i que encara hi ha moltes atletes júnior de primer any, i estem satisfets amb el resultat, tenint en compte els rivals que hi havia», va assenyalar el director esportiu del club, David Melo, entrenador que va acompanyar a l’expedició.

Van ser segones a les seues proves Neus Sansaloni (1.500 m.l.), i Belén Sospedra, en els 60 metres tanques. Van quedar terceres Laura Sanchis (triple salt) i Mónica Pascual (800 m.l.).

També participaren: Binta Kelle Watt (60 m.l.), Carla Pons (200 m.l.), Aitana Moscardó (400 m.l.), Carla Breco (3.000 m.l.), Sofia Rchi (alçada), Irene Escrivà (perxa), Nayara Vila (llargada), Irene González (pes), Iris Soler i Almudena de Quero (60 m.l. extra), mentre que l’equip de relleus 4×400 va estar format per Belén Sospedra, Neus Sansaloni, Iris Estruch i Mónica Pascual.

El club tornarà a viatjar a Antequera dins de quinze dies per a disputar el Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet), esta vegada amb dos equips, el masculí i el femení.