El club va estar en la Cursa Popular Solidària de Beniarjó

Pujaren al podi Iván Ferrer, primer en la categoria sènior, i Maria Boscà, primera en Veteranes C. Neus Mas va ser tercera en la Mitja Marató de Lorca, a Múrcia.
Grup de corredors populars a Beniarjó.

Un total de 37 corredors del Club d’Atletisme Safor Teika van participar diumenge passat en la X Cursa Solidària Popular a Beniarjó, amb una distància de 8 km. Pujaren al podi Iván Ferrer, primer de la categoria Sènior, amb un temps de 25:48, i Maria Boscà, primera en Veteranes C, amb un crono de 33:18.

Iván Ferrer travessa la meta a Beniarjó. / Foto: Natalia Pascual.

D’altra banda, Neus Mas va ser tercera en la XXXIV Mitja Marató de Lorca (Múrcia), celebrada diumenge passat, amb un temps d’1:23:46, a un ritme de 3:58 el km.

Neus Mas en la Mitja Marató de Lorca.

I Ontinyent va acollir dissabte el Criterium Autonòmic de Marxa a Pista, on van participar en els 5.000 metres Paula Boix (Sub16) que va fer un crono de 32:21, i Nuria Diago (Absoluta) amb 32:23.

Paula Boix a Ontinyent.