El club va reunir a 170 persones en el dinar social

L’esdeveniment va tindre lloc diumenge en Foment d’AIC.
Aspecte del dinar en el saló de Foment.

El saló i el jardí de Foment d’AIC, a Gandia, va acollir este diumenge el dinar social del club. L’esdeveniment es va reeditar enguany després del parèntesi per la pandèmia de coronavirus. L’última vegada que es va celebrar va ser en 2019. En esta ocasió unes 170 persones, dels quals 40 xiquets, van disfrutar del retrobament.

Els xiquets van gaudir en els unflables.

Després del dinar va tindre lloc la tradicional rifa, amb desenes de productes i serveis aportats pels patrocinadors del club, que va animar molt la vetlada. A més, els xiquets van gaudir de castells unflables en el jardí.

Una de les rifes. A la dreta el president amb David Melo, Xavi Cabanilles i Marina Camps.

També hi hagué un reconeixement per als esportistes que van representar al club en la 44 Gala de l’Esport de Gandia: David Melo, que va estar proclamat com a Tècnic de l’Any, i els joves triatletes Xavi Cabanilles i Marina Camps. El president del club, Vicent Boscà, va donar les gràcies als assistents, i va encoratjar als socis per a començar amb il·lusió una nova temporada en les diferents seccions, tant de corredors populars, com l’escola d’atletisme i triatló, i els atletes de tecnificació.