El club va estar en la Mitja Marató d’Almansa i en proves d’Atzeneta, Oliva i Gandia

Els corredors ‘groguets’ es van repartir entre diverses carreres populars el cap de setmana passat. Diumenge va tindre lloc el tradicional homenatge pòstum a Toni Herreros amb la pujada al Cim de la Safor.
‘Groguets’ en la Mitja Marató d’Almansa.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en diverses competicions populars el cap de setmana passat. Dissabte va tindre lloc la Mitja Marató d’Almansa, on van competir Luis Villacañas, Javi Milvaques, Quino Milvaques, Iván del Castillo, Alfonso Redondo, José Mompó, David Romero i Boris Borislavov.

També dissabte, dins del Circuit de Carreres Populars de la Vall d’Albaida, es va celebrar la XVIII Pujada a la Font Freda, a Atzeneta, amb 11,3 km, on hi hagué 11 corredors ‘groguets’: Ferran Estruch, Rafa Tavallo, Maria Boscà, Pepe Canet, Mónica Magaña, Amparo Villar, Charo Pérez, José M. Metola, Paco Ferrer, Gema Ribes i Meritxell Costa.

Pujada a la Font Freda, a Atzeneta.

I diumenge va ser el torn del Trail Covatelles d’Oliva, a les distàncies Trail (23 km), i Sprint (13 km). Als 23 km van estar Adrián Tiberius, José Gil, Fernando Rocher, Beatriz Sanchis i Salvador Moral. Als 13 km va participar Juan Alía. També diumenge es va celebrar la Run For Parkinson, a la platja de Gandia, amb diversos corredors del club.

Run For Parkinson, Gandia.
Adrian Tiberius en el Trail de Covatelles, Oliva.

D’altra banda, diumenge va tindre lloc el tradicional homenatge pòstum a Toni Herreros, quan es compleixen huit anys de la seua sobtada mort, amb la pujada al Cim de la Safor, a més de mil metres d’altitud. Van acompanyar a la vídua, Amparo Victoria, alguns membres del club.

Homenatge a Toni Herreros.