El club va estar en la mitja marató de Madrid, i en curses de Dénia, Elx i Aielo de Malferit

Podis per a Mónica Magaña, tercera en Veteranes A a Aielo; i María Boscà, segona en Veteranes C a Dénia.
María Boscà, a l’esquerra, en el podi de Dénia.

Corredors del Club d’Atletisme Safor Teika van estar en diverses proves populars el passat cap de setmana. Diumenge Chimo Canet va completar la Mitja Marató de Madrid EDP Rock’n’Roll Running Series 2022, que també va fer l’any passat. Cal destacar que el club va aprofitar per a promocionar a la Fira de la Marató de Madrid el 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, que serà el proper dissabte, 4 de juny.

Chimo Canet en la Mitja Marató de Madrid.

En la Volta a Peu a Dénia, dissabte, dins del Circuit a Peu de la Marina, María Boscà va tornar a pujar al podi com a segona en Veteranes C. En la cursa també van participar Jesús Gomar (9è en categoria Sènior), David Ferrairó, Quino Milvaques, Ferran Estruch, Ricardo Esteban, Teresa Poquet (4a a Veteranes C), Joaquín Sesé, José M. Metola, Charo Pérez, Mónica Puig i Lorena Cuevas.

També dissabte van estar a la Volta a Peu a Aielo de Malferit (8,7 km) Amparo Villar i Mónica Magaña, esta última va ser tercera a Veteranas A. A més, Gema Canet va estar en el 10K Rotary d’Elx.