El club va estar en la Volta a Peu a Beniflà i en el Gran Fons de Xeraco

En els 7 km de Xeraco els guanyadors absoluts van ser Diego Lledó i Marina Camps. En Beniflà, amb vora 40 corredors ‘groguets’, Maria Boscà va ser primera en Veteranes C.
Corredors del Safor en Beniflà.
Maria Boscà en el podi de Beniflà.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar present en diverses proves populars. D’una banda, divendres, 6 de gener, es va celebrar la XXII Volta a Peu a Xeraco-Gran Fons Manolo Pardo. En la distància de 7 km els guanyadors absoluts van ser Diego Lledó (22.58) i Marina Camps (26:44), tots dos del Safor.

D’altra banda, va tornar el circuit comarcal amb la VII Volta de Peu a Beniflà, diumenge passat. Hi hagué una nodrida representació del Safor, amb 37 corredors “groguets”. Cal destacar el podi de Maria Boscà, que va ser primera en Veteranes C, amb un temps de 30:35 per a una distància de 7.500 metres.

Corredors del Safor en Xeraco.
Arribada a meta de Diego Lledó a Xeraco. / Foto: Ximo Vidal.
Marina Camps i Pilar Vázquez a Xeraco. / Foto: Ximo Vidal.