El club va estar en la Volta a Peu a Dénia, Trail de Penyagolosa i en la Pujada al Gran Hotel Bali

En la prova del Circuit de la Marina van participar 15 corredors ‘groguets’. Andrea Abad va guanyar la Cursa de la dona Vicky Foods de Gandia, diumenge passat.
Alguns dels participants ‘groguets’ en la Volta a Peu a Dénia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en diverses proves populars el cap de setmana passat. Dins del Circuit de la Marina dissabte va tndre lloc la Volta a Peu a Dénia, sobre una distància de 9,9 quilòmetres, on van participar 15 corredors ‘groguets’. Adrian Vadean va estar dissabte en la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali. Va invertir 8 minuts i 41 segons a pujar els 924 esglaons de l’edifici, en la modalitat Open.

També dissabte es va celebrar l’ASICS Penyagolosa Trails, on David Bona va completar el recorregut de 60 km entre Castelló de la Plana i l’ermitori de Sant Joan de Penyagolosa en un temps de 10.17.21.

Adrian Vadean en la Pujada al Gran Hotel Bali, i David Bona en el Trail de Penyagolosa.

D’altra banda, diumenge es va celebrar a Gandia la Cursa de la Dona Vicky Foods, que organitzava el mateix club. Les cinc primeres dones pertanyien al CA Safor Teika, entre elles la guanyadora, Andrea Abad, que va fer un crono de 21.24 per a una distància de 5,9 quilòmetres. En segon lloc va quedar Marina Camps, amb 21.45, i tercera va ser Neus Sansaloni, amb 22.03.

Corredores del Safor amb el president del club en la Cursa de la Dona.