El club va competir en el provincial cadet per equips

L’equip masculí va ser tercer i les xiques van quedar sisenes. La prova es va celebrar dissabte a l'estadi del riu Túria, a València. José Marín va ser el segon cadet al Gran Premi Madrid Marcha, diumenge.
Atletes del Safor en el podi del provincial.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en el Campionat Provincial Sub16 (Cadet) per Equips, disputat dissabte passat a la pista del riu Túria, a València. L’equip masculí va aconseguir la tercera posició, entre huit clubs, i les xiques van ser les sisenes d’onze equips. En totes dues modalitats es va imposar el València Club d’Atletisme.

Respecte de l’equip masculí va ser primer Jacobo Ramírez, en els 1.500 metres obstacles. Van quedar segons Santiago Torrego (1.000 m.l.), Blai Sampablo (3.000 m.l.), Hugo Arbona (perxa), i l’equip de rellevistes 4×300, format per Carlos Fabra, Jacobo Ramírez, Guillem Sierra i Xavier Miret. Van ser tercers Xavier Miret (300 m.l.) i Marc Grau (600 m.l.).

També participaren Xavier Miret (100 m.l.), Jacobo Ramírez (100 m.v.), Carlos Fabra (300 m.t. i triple salt), Rubén Ramírez (alçada), Guillem Sierra (llargada i martell), Ausias Mata (pes i disc), Hugo Arbona (javelina); i l’equip de rellevistes 4×400, que va estar composat per Santiago Torrego, Hugo Arbona, Rubén Ramírez i Ausias Mata.

Pel que fa a l’equip femení, Daniela García va ser primera en els 1.500 metres obstacles. Van aconseguir la segona plaça Salma Gueddar (600 m.l.) i Lluna Villar en els 1.000 m.l. Va quedar tercera Sara Bru en llargada. També participaren Salima Sibari (100 m.l. i 100 m.t.), Ana Mortes (300 m.l. i javelina), Alejandra Blanes (300 m.t. i perxa), Claudia Vázquez (alçada i disc), Salma Gueddar (pes), Paula Boix (3.000 metres marxa) i Sara Bru en triple salt.

Podi cadet i a la dreta José Marín a Madrid.

A més, l’equip de relleus 4×100 va estar format per Sara Bru, Ana Mortes, Claudia Vázquez i Alejandra Blanes; i les rellevistes 4×300 van ser Salima Sibari, Daniela García, Salma Gueddar i Lluna Villar.

Marxa
D’altra banda, José Marín va ser el segon en la cursa cadet (3 km) del Gran Premi Madrid Marcha, celebrat diumenge passat a la Gran Via de la capital.