Segona plaça en el Campionat Provincial Absolut de Clubs

Tant els xics com les xiques van ser subcampions, només superats pel València CA. La prova es va disputar diumenge passat en la pista Toni Herreros de Gandia.
Els capitans dels dos equips, Alejandro Martínez i Almudena de Quero, amb el trofeu.

La pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia va acollir diumenge passat el Campionat Provincial Absolut de Clubs a l’Aire Lliure. El CA Safor Teika va aconseguir el subcampionat tant amb el seu equip masculí com amb el femení, només superats pel València CA. En esta prova el club ‘groguet’ va donar oportunitats a joves atletes que normalment no competeixen amb l’equip absolut.

Respecte de l’equip masculí van ser primers en les seues proves Alejandro Martínez (200 m.l.), Jorge Boscà (400 m.l.), Joel Camarena (1.500 m.l.), Víctor Faus (disc) i Arturo Climent en martell.

Van quedar segons Anti Savinen (400 m.t.), Jordi Miret (alçada), Sergio Palomino (perxa), Andreu Almenar (triple salt), Alejandro Martínez (pes) i Borja Climent en javelina, a més de l’equip de rellevistes 4×100, format per Rubén Ortiz, Trinitario Pons, Víctor Leca i Manel Cabanes; i el de relleus 4×400, amb Jordi López, Ausias Roch, Salvador Escrivà i Alejandro Martínez. Van ser tercers Manel Cabanes (100 m.l.), Víctor Leca (110 m.t.) i Antonio Ferrer en els 5.000 metres marxa.

També hi van participar: Trinitario Pons (100 m.l.), Jhossue Richards Manaca (100 m.l.), Raúl Bellón (100 m.l.), Ferran Estruch (100 m.l.), Ausias Roch (200 m.l.), Jordi López (400 m.l.), Manel Boluda (800 m.l.), Brayan Sarango (800 m.l.), José Miguel García (1.500 m.l.), Pablo Morant (3.000 m.l.) i Laertes Peña en llargada.

Pel que fa a l’equip femení van ser primeres Laura Castillo (100 m.l.) i Paula Sierra en els 200 m.l. Van quedar segones Neus Sansaloni (800 m.l.), Paula Campos (1.500 m.l.), Carla Breco (3.000 m.l.), Marta Alonso (disc), i Mireia Juan (martell), a més de l’equip de rellevistes 4×400, amb Silvia Sanz, Alexia Pedrós, Almudena de Quero i Nayade Luján; i el de rellevistes 4×100, format per Paula Sierra, Binta Kelle Watt, Irene Naranjo i Camila Rodríguez. Van ser terceres Sofia Rchi (100 metres tanques), Iris Polo (400 m.t.), Miriam Vercher (triple salt) i Joana Escrivà, en pes.

També van participar: Camila Rodríguez (100 m.l.), Irene Naranjo (100 m.l.), Medea Peña (100 m.l.), Camila Estrebou (200 m.l.), Alexia Pedrós (400 m.l.), Silvia Sanz (800 m.l.), Júlia Estruch (1.500 m.l.), Paula Martí (3.000 m.l.), Paula Sevilla (100 m.t.), Almudena de Quero (400 m.t.), Daniella Martínez (alçada), Irene Escrivà (perxa), Aitana Moreno (llargada), Nerea Valera (javelina) i Nuria Dieago en els 5.000 metres marxa.