El club va estar en l’autonòmic de marxa en ruta, cross d’Oriola i en el duatló de Xest

El marxador Joan Villarroya va obtindre una mínima U23 i Ángela Casanova (U16) va ser or. Neus Sansaloni (U16) va ser tercera a Oriola. Vicent Bou, Jhoel Faus i Jaume López van obrir la fase autonòmica de duatlons a Xest.
Neus Sansaloni en el Cross d’Oriola.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat a Burjassot en el Campionat de la Comunitat Valenciana de Marxa en Ruta. En la prova dels 10 km va competir Joan Villarroya, que va obtindre una mínima U23 amb un crono de 51:01. A més, tres atletes del CA Safor pujaren al podi: Ángela Casanova en la categoria U16 femenina (5 km, dins del campionat escolar), que va ser or amb 26:31; Zaira Zafra (U20), tercera en la seua categoria amb 1:00:49, i Alexandra Emilova (U18), bronze en la seua franja d’edat amb un temps de 1:02:25.

Els marxadors Joan Villaroya, Zaira Zafra, Alexandra Emilova i Ángela Casanova, a Burjassot.

D’altra banda, diumenge es va disputar el Cross d’Oriola, dins del Circuit Autonòmic de Camp a Través, on va ser tercera en la seua categoria Neus Sansaloni (U16), amb un temps de 12:50. També van participar la infantil Alba Soler, i les cadets Carla Bolufer, Alicia Crespo i Melany Giraldo.

Podi de Neus Sansaloni. A la dreta Carlos Ferrando amb Johel Faus, Vicent Bou i Jaume López en Xest.

Finalment, també diumenge es va celebrar el XV Duatló Circuit Ricardo Tormo de Xest, que va obrir la fase autonòmica. En la prova reina tipus “sprint” (5,5 km de cursa a peu, 20 km de ciclisme, i 2,7 km de cursa a peu), Vicent Bou (U23) va quedar el segon en la seua categoria i el 72é a la general, amb un temps d’1:09:41. En la modalitat escolar també van participar els cadets Jhoel Faus i Jaume López. Tots tres van estar acompanyats pel seu entrenador, Carlos Ferrando.