El club va estar en la Volta a Peu de Palmera, 10K València Ibercaja i el KM Vertical de Gandia

Salva Gomar va guanyar en Palmera amb 25 minuts i 54 segons. Marta Tarrasó va ser tercera en xiques amb 33:14. Nizar Lakhlifi va acabar la 10K València Ibercaja en un temps de 32 minuts i 20 segons. Mónica Mahiques va quedar segona local en el KM Vertical de Gandia. Totes les proves es van disputar diumenge.
Grup de corredors del CA Safor en la Volta a Peu a Palmera.

Els atletes populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van estar en diversos fronts diumenge passat. En la X Volta a Peu a Palmera, sobre una distància de 8.000 metres, van participar 36 corredors “groguets”. Va destacar la victòria de Salva Gomar, qui va fer un crono de 25 minuts i 54 segons, sent a més el primer en Sènior, i la tercera plaça en la general de xiques i primera en Sènior de Marta Tarrasó, amb un registre de 33:14. Uns altres podis per categories a Palmera van ser per a Alfredo Matoses (2n en Veterans D), Maria Boscà (3a en Veteranes B) i Suni Perales, que va ser 3a en Veteranes C.

Entrada de Salva Gomar a la meta de la Volta a Peu a Palmera.

En el 10K València Ibercaja també hi hagué presència “grogueta” amb sis corredors. El millor resultat va ser el de Nizar Lakhlifi, que va completar la prova amb una marca de 32:20, a un ritme de 3 minuts i 14 segons el quilòmetre, cosa que li va merèixer la posició 101 a la general entre els 10.838 corredors. També competiren Rubén Gregori, Irene Llario, Marc Faus, Pilar Oltra i Neus Mas. Esta última va fer un temps de 37:07 que li va merèixer la 17a posició en la general femenina.

Nizar Lakhlifi en el 10K València Ibercaja, diumenge.
Neus Mas, en la 10K de València.

Finalment, en el KM Vertical de Gandia, la pujada al Mondúber organitzada pel Club Alpí Gandia, van estar Mònica Mahiques, qui va ser segona local i cinquena en la seua categoria amb 1:59:13, i Adrián Vadean, que va fer un registre de 2:19:07.

Mónica Mahiques, segona al podi local del KM Vertical.