Els xics del club queden tercers en el campionat autonòmic per equips absolut en pista coberta

L'equip femení va acabar en quarta posició en la mateixa final, que es va disputar el passat dissabte al pavelló Lluís Puig de València. El velocista Bernat Pérez (U20) va aconseguir una mínima nacional en els 60 metres llisos.
L’expedició del CA Safor, al pavelló Lluís Puig de València.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en la Final A del Campionat Autonòmic de Clubs Absolut en Pista Coberta, on havia classificat tant al seu equip masculí com el femení, una competició on acudiren els huit millors conjunts de la Comunitat Valenciana. Després de les 13 proves disputades, els xics van aconseguir una històrica tercera plaça, a només 1,5 punts del segon classificat, el Fent Camí Mislata, equip que milita en la Divisió d’Honor. El triomf va ser per als verdinegres del CA Playas de Castelló.

Podi masculí de l’autonòmic, dissabte passat.

En una actuació molt regular en totes les proves, Fran Vilches va ser segon en els 800 metres llisos, igual que el relleu 4×400, format per Alejandro Martínez, Fran Vilches, Javier Polo i Bernat Pérez. Van quedar tercers Alejandro Martínez en els 400 metres llisos, Javier Polo en els 1500 m.l., Andreu Jiménez en els 60 metres tanques, Raúl Bellón en salt d’alçada, i Marc Mestre, atleta cedit pel CC El Garbí, en la prova de pes.

L’equip masculí de relleus 4×400, amb Alejandro Martínez, Javier Polo, Fran Vilches i Bernat Pérez, este últim mínima nacional U20.

Completaren l’equip “groguet” el velocista Bernat Pérez, que amb una marca de 7:20 en els 60 metres llisos es va fer amb un mínima U20 per al campionat nacional, a disputar en Madrid en març, Trinitario Pons en els 200 m.l., Jesús Gomar en els 3.000 m.l., Damián García en salt amb perxa, Iván Duarte en salt de llargada, Ausiàs Roch en triple salt, i Mathias da Costa i Manel Soler, que van participar en els 60 m.l. fora de concurs.

Per la seua banda, l’equip femení va aconseguir una brillant quarta plaça, tan sols superat pels tres equips de Divisió d’Honor que participaven en este campionat, el CA Playas de Castelló, que es va alçar amb el títol, el València Sports, que va ser segon, i el Juventud Atlética d’Elx, que va completar el podi. Les xiques van superar a equips de categoria superior, com ara el CA Silla i el CA Torrent, de Primera Divisió.

A nivell individual l’única victòria de l’expedició “grogueta” va vindre a càrrec de la fondista Neus Mas a la prova dels 3.000 metres llisos. Manuela Blasco, atleta cedida pel CA Els Sitges, de Burjassot, va ser tercera en els 400 m.l, Pilar Vázquez va ser tercera en 1500 m.l, i María Pérez en salt amb perxa, igual que la llançadora de pes basca Leire Garmendia.

Completaren l’equip femení Amanda Latorre i Almudena de Quero en els 60 m.l., María Evangelista en els 200 m.l., Pilar Rubio en els 800 m.l., Mar Rodríguez en els 60 metres tanques, Sofia Rchi en salt d’alçada, Claudia Martínez en llargada, Sara Segura en triple salt, i el relleu 4×400 format per Manuela Blasco, Mar Rodríguez, Noelia Faus i Andrea Escrihuela.

D’altra banda, tres integrants de l’escola “grogueta” van col·laborar a què el CA Els Sitges aconseguira la tercera plaça de la Final B. Jordi Boscà va ser tercer en la prova dels 60 metres llisos i primer amb el 4×400. Sergio Palomino va ser tercer en salt amb perxa, mentre que Borja Ortega va completar la participació en els 400 m.l.

Amb estos resultats el CA Safor Delikia dóna pràcticament per conclosa una excel·lent temporada de pista coberta en forma col·lectiva, que tindrà com a fermall d’or la participació de l’equip femení U16 en el nacional de clubs el pròxim dissabte, 27 de gener, a Saragossa. A partir d’ara l’entitat se centrarà en els campionats individuals i els autonòmics de cross.

FOTOGALERIA en el perfil de Facebook del club.