El club va organitzar la quarta pujada al Cim de la Safor per a recordar a Toni Herreros

L’acte va tindre lloc dimecres passat amb la presència de socis i d’Amparo Victoria, vídua de qui fóra vicepresident del club.
Membres del club al cim de la Safor, dimecres passat. / Foto: Elena Estevan.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va organitzar per quart any consecutiu la pujada al Cim de la Safor, a 1.013 metres d’altitud, per a recordar a Toni Herreros, qui va faltar un 22 de maig de 2015. Herreros va ser vicepresident del club, entrenador nacional d’atletisme i coordinador del Servei Municipal d’Esports de Gandia.

La pujada va tindre lloc dimecres passat, 1 de maig, des de la Llacuna (Vilallonga), i hi van participar diversos membres del club, entre ells el president, Vicent Boscà, i la vídua d’Herreros, Amparo Victoria. També va acudir la regidora d’Esports de Gandia, Lydia Morant. Com ja és costum, els assistents van signar una dedicatòria en una llibreta i la vídua va llegir un poema, en un acte que va resultar molt emotiu per a tots els presents.

Des que va faltar, el club també recorda Toni Herreros amb el 10K Nocturn de la Platja de Gandia, que porta el seu nom. La huitena edició d’esta cursa popular tindrà lloc el proper dissabte, 15 de juny, i les inscripcions continuen obertes.