Pilar Vázquez guanya la Volta a Peu de Sant Vicent a Oliva

L’atleta va completar els 4 km de distància en 16:35. La prova es va disputar dilluns passat, amb ocasió de la festivitat de Sant Vicent Ferrer.
Les tres primeres dones de la cursa; Cristina Roselló, Pilar Vázquez i Isabel Gregori.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Pilar Vázquez va guanyar en categoria femenina la 31 Volta a Peu Festes del Carrer Sant Vicent, a Oliva, organitzada pels festers del barri dilluns passat, amb motiu del dia de Sant Vicent Ferrer. La cursa va comptar amb un centenar de participants.

L’atleta va completar els 4 km de distància en 16 minuts i 35 segons. Van completar el podi femení Cristina Roselló (Publidom Dénia), que va ser segona, i en tercer lloc Isabel Gregori, de Torrent. En xics va guanyar Moha Rida Younes, del CE Llebeig, mentre que Jordi Ripoll (Club Triatló Oliva) va ser segon i Miguel Pericás, de Miramar, tercer.