El club va participar en la Mitja Marató Internacional de Santa Pola i en el Trail de Barxeta

Neus Mas va ser tercera en la general femenina a Santa Pola i a Barxeta pujaren al podi Silvia Valero, Edith Murillo i Ana Belén Fernández. Miguel Todolí i Teresa Poquet competiren dissabte en la Carrera Urbana Internacional Noche de San Antón, a Jaén.
Neus Mas, tercera al podi de Santa Pola. A la dreta, altres corredors del club.

Diversos corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar diumenge passat en la Mitja Marató Internacional de Santa Pola. Va destacar el resultat de Neus Mas, tercera en la classificació general femenina i primera en Sènior amb un temps de 1:24:58, a un ritme de 4 minuts el quilòmetre. També van competir Fernando Robles, Óscar Pardo, Jordi Cloquell, Salvador Cuenca, Armand Lascoutounas, Rosana Torres, Isidro Benavent i Antonio Fernández.

I a falta de cursa del circuit comarcal, que acabarà el 27 de gener a Benirredrà i on Karem Faus és virtual campiona de la classificació femenina, altres corredors “groguets” s’atreviren amb el Trail La Mallà Serralades de Barxeta. En la distància de mitja marató Silvia Valero va ser sisena de la general i primera en Veteranes A amb un temps de 2:33:40. També es va pujar al podi Edith Murillo, tercera en Sènior.

Silvia Valero i Ausiàs Solanes en el Trail de Barxeta.

A més, en els 21K de Barxeta van participar Ausiàs Solanes, Vicent Caudeli, David Bona, Jorge Anduig, Rafa Tavallo i Maria Boscà. En la distància “sprint” (12,5K) competiren Ana Belén Fernández (qui va ser tercera en Veteranes A amb 1:34:38) i Quino Milvaques.

Ana Belén Fernández, tercera en la distància “sprint” a Barxeta (en Veteranes A), amb altres participants.

D’altra banda, Miguel Todolí i Teresa Poquet van portar els colors del club dissabte a la XXXVI Carrera Urbana Internacional Noche de San Antón, a Jaén.

Miguel Todolí i Teresa Poquet amb altres participants a Jaén.