Sis mínimes nacionals per als atletes del club en les proves del cap de setmana

Mar Morant, Borja Ortega, Claudia Martínez, Jordi Miret, Jorge Boscà i Óscar Gimeno van aconseguir el passaport per a diversos campionats d’Espanya. Bernat Pérez, Alejandro Martínez, Andreu Jiménez, Maria Evangelista i Amanda Latorre van participar divendres en el Gran Premi Ciutat de València.
Óscar Gimeno, Claudia Martínez i Jorge Boscà.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir sis mínimes nacionals per als seus atletes en diverses proves celebrades el passat cap de setmana, cosa que els suposa el bitllet per participar en diversos campionats d’Espanya en els pròxims mesos.

La discòbola Mar Morant va participar dissabte en un control de llançaments a Elda, on va aconseguir una marca mínima en categoria absoluta, amb un registre de 46.59 m. I en un altre control, a Castelló, Óscar Gimeno (U18) va fer una altra mínima en martell amb 54.27 metres.

Jordi Miret, Mar Morant i Borja Ortega.

Dissabte a la vesprada, al interprovincial cadet disputat al Lluís Puig de València, Jordi Miret (U16) va obtindre una marca mínima per a la competició a l’aire lliure en alçada, amb un salt de 1,75 m, que se suma a la que ja tenia per a la pista coberta, amb 1,73 m.

D’altra banda, diumenge, en la segona jornada del provincial individual U23 i Màster, i control federatiu, el fondista Borja Ortega (U18) va aconseguir una altra mínima per als 1.500 metres amb un temps de 4:09.24, que suma a la que ja tenia per als 800 metres. També participarà en un nacional Claudia Martínez (U18), gràcies a la seua marca en triple salt de 11.36 metres, que se suma a una altra que ja tenia en llargada.

En el mateix esdeveniment Jorge Boscà (U18) va obtindre una mínima en els 200 metres, amb un registre de 23.34 sg. Va haver de repetir la sèrie, donat que en la primera va fer un temps fins i tot menor, 23.13 sg, però el jutge no ho va anotar en el fitxer.

D’altra banda, divendres a la vesprada cinc atletes “groguets” van participar en el Gran Premi Ciutat de València: Bernat Pérez (60 m.), Alejandro Martínez (va passar a la final dels 400 m, on va ser quart), Andreu Jiménez (60 m. tanques), Maria Evangelista (60 m.) i Amanda Latorre, també en els 60 metres.