El club viatja al Campionat d’Espanya Individual Absolut amb tres atletes

Sergio Argul, Laura Castillo i Pilar Vázquez representaran l'entitat ‘grogueta’ en el principal esdeveniment de l'any, que es disputa este cap de setmana a Torrent. Amb esta cita els atletes del club tanquen la temporada 2022-23.
Pilar Vázquez, Sergio Argul i Laura Castillo.

El Club d’Atletisme Safor Teika tancarà la temporada este cap de setmana amb el Campionat d’Espanya Absolut a l’Aire Lliure, del 28 al 30 de juliol a Torrent, on hi haurà tres representants ‘groguets’: Sergio Argul (1.500 m.l.), Laura Castillo (200 m.l.) i Pilar Vázquez en els 3.000 metres obstacles.

Pilar Vázquez competeix este divendres a les 20.30 hores en final directa; Sergio Argul ho farà dissabte a les 11.45 hores; i Laura Castillo també competirà dissabte, a les 13 h.

Els entrenadors són Andrés Denia (de Pilar Vázquez), Nayade Luján (de Laura Castillo) i José Antonio Redolat, que entrena a Sergio Argul. Argul i Castillo entrenen al grup de València.

Pilar Vázquez torna a un nacional absolut després de dos anys d’absència, debuta Sergio Argul, i Laura Castillo ja va ser sisena d’Espanya en pista coberta en 200 m.l. El Safor és l’únic club de la ciutat que tindrà atletes en este campionat, la principal cita de l’atletisme espanyol.

Amb este campionat els atletes del grup de tecnificació del club acaben les competicions, fins a la tardor. Cal recordar que l’escola d’atletisme i triatló manté les inscripcions obertes per al proper curs, i estes es poden formalitzar en la pàgina web del club.