Tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Junior a l’Aire Lliure

Van ser cinquenes Alejandra Álvarez (javelina), Irene González (pes) i l'equip de relleus 4x100 m.l. La prova es va celebrar el cap de setmana passat a Sòria.
Part dels atletes a Sòria.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir tres places de finalista en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, on va competir amb 10 atletes. La prova es va disputar el passat cap de setmana a Sòria. Van aconseguir cinquens llocs Alejandra Álvarez en javelina, amb un millor llançament de 37.50 metres, i Irene González, en pes, enviant l’artefacte a 12.23 metres. També van ser cinquenes les rellevistes de l’equip 4×100 m, format per Camilla Pagani, Paula Sierra, Carla Pons i Camila Rodríguez, amb 48.40.

També van competir Antonio Justel (100 m.l.), Marcus Mensah (200 m.l.), Pau González (perxa), Daniel Jiménez (javelina), Paula Sierra (100 m.l.), Camila Rodríguez (100 m.l.), Camilla Pagani (400 m.l.) i Laura Sanchis, en triple salt. Els van acompanyar els entrenadors Nayade Luján, José Vicente González i Andreu Bertomeu.

El club tancarà les competicions de la temporada vigent este cap de setmana amb el Campionat d’Espanya Absolut a l’Aire Lliure, del 28 al 30 de juliol a Torrent, on hi haurà tres representants ‘groguets’: Sergio Argul (1.500 m.l.), Laura Castillo (200 m.l.) i Pilar Vázquez, en els 3.000 metres obstacles.

Atletes i equip de rellevistes.