El club viatja al campionat d’Espanya Junior amb deu atletes

La prova se celebrarà este cap de setmana a Sòria.

El Club d’Atletisme Safor Teika estarà en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, amb deu atletes. La prova es disputarà este cap de setmana a Sòria, al Complex Esportiu Los Pajaritos.

Els atletes ‘groguets’ són Antonio Justel (100 m), Marcus Mensah (200 m.l.), Pau González (perxa), Daniel Jiménez (javelina), Paula Sierra (100 m.l.), Camila Rodríguez (100 m.l.), Camilla Pagani (400 m.l.), Laura Sanchis (triple salt), Irene González (pes) i Alejandra Álvarez en javelina.

L’equip femení de rellevistes 4×100 m.l. el formaran Camilla Pagani, Paula Sierra, Carla Pons i Camila Rodríguez. Els acompanyaran els entrenadors Nayade Luján, José Vicente González i Andreu Bertomeu.

La competició es retransmetrà íntegrament per LaLigaPlus, i també es podran seguir els resultats més destacats en el compte de Twitter d’@atletismeRFEA baix l’etiqueta #CEatletismoSub20. Estan inscrits un total de 762 atletes.