El club viatja al Campionat d’Espanya Promesa amb cinc atletes

Tenen mínima Laura Castillo, Jorge Boscá, Borja Ortega, Joel Camarena i Carla Breco. La prova es disputarà a Tarragona. El club també competirà amb 19 atletes en el Trofeu Nocturna Borgiana de Gandia. En el triatló escolar de la Vila Joiosa, diumenge passat, Adriana Solanes va ser la primera en la categoria infantil femenina.
Els joves esportistes al triatló escolar de la Vila Joiosa.

Cinc atletes del Club d’Atletisme Safor Teika competiran este cap de setmana en el Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, que es disputarà a Tarragona. Es tracta de Laura Castillo (tercera de les inscrites en 200 m.l.), Jorge Boscà (400 m.l.), Borja Ortega (1.500 m.l.), Joel Camarena (1.500 m.l.) i Carla Breco, en els 5.000 m.l. Aniran acompanyats dels entrenadors Pau Roig, Nayade Luján i Andrés Denia.

El club també competeix este dissabte en el Trofeu Nocturna Borgiana de Gandia, en la pista d’atletisme Toni Herreros, amb 19 atletes: Marcus Mensah i Tario Pons (100 m.l.), Xavi Miret (300 m.l.), Adrián Paños, Alejandro Martínez i Ausiàs Roch (400 m.l.), Sebastiano Gavasso i Sergio Argul (1.500 m.l.), Víctor Leca (110 metres tanques), David Fernández (llargada), Rubén Mayor (pes), Paula Sierra i Iris Soler (100 m.l.), Camila Pagani, Iris Estruch i Alexia Pedrós (400 m.l.), Silvia Sanz (800 m.l.), Almudena de Quero (200 m.l.) i Irene González, en pes.

En este míting d’alt nivell competiran atletes internacionals, alguns olímpics, com ara Óscar Husillos, Teresa Errandonea, Sergio Fernández, Jorge Ureña o Quique Llopis.

Triatló escolar
D’altra banda, diumenge passat es va celebrar el Triatló Escolar de la Vila Joiosa, on juvenils, cadets i infantils van sumar els darrers punts per a la classificació autonòmica dels Jocs Esportius TRICV 2022-23.

La primera a la categoria infantil femenina va ser Adriana Solanes, amb una marca de 23:59 per a 300 metres de natació, 5 km de ciclisme i 1,6 km de carrera. També van competir els juvenils Diego Lledó, Javier Blasco i Joan Sastre, la cadet Mar Solanes, i la infantil Edurne Pellicer.