El club viatja amb els seus dos equips al Campionat d’Espanya Cadet en Pista Coberta

El combinat masculí debuta en un nacional baix sostre, i és la primera vegada que acompanya al femení en esta categoria. La prova es disputa este dissabte a Antequera.
Centre de Tecnificació d’Atletisme d’Antequera.

El Club d’Atletisme Safor Teika viatja al XIII Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) de Clubs a Pista Coberta, que es disputarà al Centre de Tecnificació d’Antequera (Màlaga) durant tot el dissabte. Ho fa per primera vegada amb els dos equips alhora, el masculí i el femení, en total una trentena d’atletes. Els xics debuten en un nacional baix sostre, mentre que les xiques ja han anat en ocasions anteriors. Tots dos podrien tindre este any opcions de podi, ja que les xiques s’han classificat en quart lloc i els xics parteixen cinquens. L’equip masculí ja va ser tercer en el nacional a l’aire lliure d’octubre a Castelló, i el femení no es va classificar per al campionat d’aire lliure, però sí per a este.

En categoria masculina el Safor Teika s’enfrontarà al deu vegades campió CA Playas de Castelló, l’organitzador Atletisme Màlaga, el Trops-Cueva de Nerja (que té dos títols), l’Atletisme Alcorcón, l’AD Sprint, l’AD Marathon i el València CA. L’equip masculí ‘groguet’ estarà format per: Xavier Miret (60 m.l.), Ricardo Carcelén (300 m.l.), Joan Sastre (600 m.l.), Xavi Cabanilles (1.000 m.l.), Jacobo Ramírez (3.000 m.l.), Gerard Rodríguez (60 m.t.), Joel Gabaldón (alçada), Hugo Arbona (perxa), Laertes Peña (llargada), Carlos Fernández (triple salt), i Aarón Córcoles, en pes. En l’equip de relleus 4×400 estarà Xavi Cabanilles, Ricardo Carcelén, Laertes Peña i Joan Sastre.

En categoria femenina el Safor competirà contra el defensor del títol, el Trops-Cueva de Nerja (tres entorxats al seu palmarès), el Bahía Algeciras en qualitat d’organitzador, CA Playas de Castelló (quatre títols), AD Marathon (un títol), València CA, AD Sprint i UCAM Cartagena. L’equip femení ‘groguet’ el componen: Camila Estrebou (60 m.l.), Aitana Moreno (300 m.l.), Salma Gueddar (600 m.l.), Julia Estruch (1.000 m.l.), Meriel Luján (3.000 m.l.), Paula Sevilla (60 m.t.), Valeria Ferrer (alçada), Silvia García-Gasulla (perxa), Sara Bru (longitud), Claudia Alriols (triple salt), i Cynthya Gómez, en pes. En l’equip de relleus 4×400 estarà Julia Estruch, Joana Grau, Salma Gueddar i Aitana Moreno. Com a reserva acudeix Alejandra Blanes.

El club vol agrair a les entitats que aporten atletes com a filials per a este campionat: Atletisme Els Sitges, La Rabosa, i el CC El Garbí. La competició començarà a les 16 hores amb el salt de llargada femení, i conclourà quan s’acabe l’última prova, el 4×400 metres masculí, agendada per a les 20.30 hores. Podrà seguir-se per “streaming” en el canal de Youtube de la Federació Andalusa d’Atletisme. En total competiran 240 atletes, dels quals 120 dones i 120 homes.