L’escola de triatló del club rep una menció de la federació valenciana

Cullera va acollir la Gala Anual de Triatló, on hi hagué diversos podis en els Jocs Esportius i l'escola va rebre una menció de bronze de qualitat. El club estar en la XX Cursa Popular Penya Real de Gandia, i Neus Mas va ser la primera dona en la Mitja Marató d'Asp.
Grup de ‘groguets’ en la cursa del Real de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en diverses proves populars el passat cap de setmana. Diumenge es va celebrar la XX Cursa Popular Penya Real de Gandia, dins del circuit comarcal, sobre una distància de 8.000 metres. Hi hagué 36 corredors ‘groguets’ i podis per a Ferran Estruch (3r en Veterans D), Maria Boscà (2a en Veteranes C) i Vicent Boscà, que va ser segon en Veterans G. També diumenge es va celebrar la XXVI Mitja Marató d’Asp, on Neus Mas va ser la primera dona classificada, amb un crono de 1:21:51.

D’altra banda, Cullera va acollir dissabte, en la Casa de la Cultura, la Gala Anual de Triatló, organitzada per la federació valenciana. Va comptar amb dues parts, una dedicada als Jocs Esportius, i una altra als adults. En la primera part es van lliurar els premis dels Rànkings Provincials de Castelló, València i Alacant, a més del Rànking Autonòmic i dels premis TRICV Escola de Qualitat. Al provincial de València pujaren al podi Adriana Solanes (com a segona aleví) i Paula Cabanilles, com a tercera aleví. A més, Salva Bonet va ser segon júnior i Mar Solanes primera infantil.

Membres de l’escola de triatló amb la menció de bronze en la Gala Anual de Triatló, a Cullera.
Podi de Veterans 1 en el Circuit Provincial de València. Pilar Llopis, en el segon calaix. Gala Anual de Triatló, Cullera.

En el Rànking Autonòmic els campions van ser Marina Camps (en juvenil) i Xavi Cabanilles, en categoria infantil, mentre que Mar Solanes va ser tercera infantil. A més, per segon any consecutiu l’escola de triatló del CA Safor Teika va aconseguir una menció de qualitat, com una de les millors de la Comunitat Valenciana, este any de bronze. En adults cal destacar el podi de Pilar Llopis com a segona de la categoria Veteranes 1 en el Circuit Provincial de la Diputació de València.

Neus Mas en el podi de la Mitja Marató d’Asp.