El Grup +Visión renova el seu patrocini amb el club

La cadena d’òptiques dóna suport una temporada més a l’entitat ‘grogueta’.

El grup d’òptiques + Visión torna a ser un dels patrocinadors principals del Club d’Atletisme Safor Teika. El president del club, Vicent Boscà, i el coordinador de la zona Llevant-Sud, Paco Rodríguez, van signar recentment el conveni per a una temporada més, en l’establiment situat al carrer Major de Gandia.

Boscà va agrair a el grup el seu suport decidit a l’atletisme comarcal, “sobretot en una temporada en què tindrem més desplaçaments per tota Espanya, amb l’equip masculí en Primera Divisió”. Per la seua banda, Rodríguez es va mostrar convençut que les xiques, un any més, també s’esforçaran per estar a la divisió de plata de l’atletisme espanyol. La marca també estarà present en la resta de les facetes i seccions del club, com l’escola, els corredors populars i els triatletes.