Els cadets ajudaren a pujar al podi a l’equip de València en el campionat interprovincial

La selecció va quedar primera en xics i segona en xiques en la trobada que va enfrontar diumenge en el Lluís Puig a les delegacions de Castelló, València, Alacant i Múrcia. El club també va estar en els duatlons d’Alberic i en l’escolar de Sant Vicent del Raspeig, en fase autonòmica.
Jordi Miret, Joana Escrivà i Andreu Almenar en l’interprovincial.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar diumenge passat amb cinc atletes en el Campionat Interprovincial Sub16 (Cadet) en Pista Coberta, on s’enfrontaven les seleccions de Castelló, València, Alacant i Múrcia, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana.

Els atletes ‘groguets’ aportaren molts punts a l’equip de València, que va quedar en primera posició en xics i en segon lloc en xiques. Guanyaren les seues proves Andreu Almenar, en triple salt (12.80 metres) i Jordi Miret, en alçada, amb 1.85 metres. Joana Escrivà va ser segona en pes amb 10,78 m. Irene Escrivà va competir en perxa, però es va lesionar i no va poder acabar la prova. També va participar Melany Giraldo en alçada.

Joan Sastre i Jhoel Faus a Sant Vicent del Raspeig.

D’altra banda, els membres de l’escola de duatló i triatló van competir en dues proves, desplaçant-se a Alberic i a Sant Vicent del Raspeig. A la localitat alacantina es va celebrar diumenge el duatló escolar, dins de la fase autonòmica dels Jocs Esportius Vialterra, amb vora 200 cadets i infantils. En la prova cadet Jhoel Faus va quedar novè, i en infantils Joan Sastre va aconseguir la 11a posició, amb una gran millora respecte a la seua última prova de Xest.

També diumenge es va disputar la primera edició del Duatló d’Alberic, que va acollir a 250 esportistes. Tots els participants havien de recórrer 5 quilòmetres de cursa a peu en el primer segment, 20 quilòmetres de ciclisme en el segon, i 2,5 quilòmetres de carrera, per a creuar la línia de meta. En categoria júnior Héctor Pardo va quedar quart i Quique Fernández, que debutava en una competició federada, va ser setè. També va participar José Gómez en la categoria de Veterans 2.