L’equip femení absolut de cross competeix este diumenge en el Campionat d’Espanya de Clubs

Neus Mas, Pilar Rubio, Andrea Abad i Marian Ruiz es desplacen a Sòria amb els entrenadors Andrés Dénia i David Melo. La competició es podrà seguir per TeleDeporte.
L’equip absolut femení de cross, en el recent autonòmic de Castelló.

L’equip absolut femení de cross del Club d’Atletisme Safor Teika competeix este diumenge en el Campionat d’Espanya de Clubs de Camp a Través, que es disputa a Sòria. Els entrenadors Andrés Denia i David Melo acompanyaran al combinat, format per Neus Mas, Pilar Rubio, Andrea Abad i Marian Ruiz. Les xiques es van classificar el passat 9 de febrer a l’autonòmic de Castelló, on quedaren subcampiones. L’objectiu en este nacional és estar entre les 10 millors, com l’any passat, on van ser desenes.

Este nacional de cross és el campionat més nombrós de tots els que organitza la Reial Federació Espanyola d’Atletisme, amb una inscripció de 2.445 atletes, des de la categoria Sub16 (Cadet) a l’absoluta. Es desenvoluparà al circuit del mont Valonsadero. En la cursa llarga femenina el Safor competirà juntament amb altres 37 equips. La competició es podrà seguir íntegrament per «streaming» del web de la RFEA. TeleDeporte també l’oferirà en directe des de les 13.50 h a les 16 hores i en diferit de 16 h a 17 hores.