Els cadets participaren en el provincial per equips

Les xiques foren cinquenes i els xics quarts, empatats amb els tercers. La prova es va disputar diumenge passat al pavelló Lluís Puig de València. Jordi Miret aconsegueix una mínima nacional en alçada amb un salt de 1,84 metres.
Joana Escrivà, i a la dreta en els relleus Jordi Miret lliura el testimoni a Antti Savinen. / Foto: B. Gutiérrez.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb els seus dos equips, masculí i femení, al Campionat Provincial Sub16 (Cadet) per Equips en Pista Coberta, disputat diumenge passat al pavelló Lluís Puig de València. Després de les proves realitzades les xiques foren cinquenes i els xics, quarts, empatats a punts amb els tercers. En el combinat masculí cal destacar una mínima nacional en salt d’alçada obtinguda per Jordi Miret, que va ser primer en la seua prova amb una marca d’1,86 m. En la temporada passada Miret va aconseguir una medalla de bronze en el Campionat d’Espanya Individual disputat a Gijón, en juliol, amb 1,82 m.

Andreu Almenar va ser segon en triple salt amb 12,26 m. Van quedar tercers Joaquim Piqueres en els 300 m.l. amb 41.35; Xavier Martínez en els 3.000 m.l. amb 11:09.11; i Kevin Sneyder en llargada amb 4,93 m. Sneyder també va participar en els 300 m.l. L’equip de relleus 4×200 va ser tercer, i va estar format per Joaquim Piqueres, Andreu Almenar, Jordi Miret i Antti Savinen. També van participar Marcos Ferrer (60 m.l.), Salvador Escrivà (600 m.l.), Marc Roig (1.000 m.l.), Antti Savinen (60 m.v.), Luis Ripoll (pes) i Daniel Jiménez, en pes.

Pel que fa a les xiques, van ser primeres Joana Escrivà en pes, amb un llançament de 10.07 m., i Ángela Casanova en els 3.000 metres marxa amb 15:54.22. Quedaren segones Binta Kelle Watt a 60 m.l. amb 8.21, i Alejandra Álvarez en llargada amb 4.69 metres. Álvarez també va participar en els 60 m.l. Per la seua banda, Irene Escrivà va ser tercera en perxa amb una marca de 2,70 metres.

També hi participaren Alejandra Pérez (60 m.l.), Carla González (60 m.l.), Iris Estruch (60 m.l.), Alba Gantes (60 m.l.), Sara Grégori (60 m.l. i 300 m.l.), Tania Andrés (60 m.l.), Andrea Fernández (300 m.l.), Sara Mascarell (600 m.l.), Maria Feliu (600 m.l.), Carla Miralles (600 m.l.), Nerea Fernández (1.000 m.l.), Raquel Ibáñez (1.000 m.l.), Olga Moratal (3.000 m.l.), Blanca Esteban (60 m.t.), Esther Devesa (60 m.t.), Melany Giraldo (alçada), Ariadna Gil (perxa), Marina Ming (llargada), Miriam Vercher (triple salt), Claudia Esteban (triple salt), Vera Maxwell (pes) i Yaiza Juan en els 3.000 metres marxa. L’equip de relleus 4×200 va estar composat per Binta Kelle Watt, Claudia Esteban, Blanca Esteban i Carla González.

FOTOGALERIA en el perfil de Flickr del club.