Els alevins participaren en el campionat provincial de proves combinades

L’esdeveniment, organitzat pel club, es va celebrar dissabte passat a la pista de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika Sport va participar en el Campionat Provincial Sub12 (Aleví) de Proves Combinades, i control de marques, disputat el passat dissabte a la pista de Gandia, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. El club ‘groguet’ també va ser l’encarregat de organitzar-ho. Cadascun dels atletes van realitzar tres proves; 60 metres llisos, longitud i pes.

Defensant els colors de club ‘groguet’ saltaren a la pista les xiques Sara Xiao, Olympia Granero, Anna Company, Irene Barber, Norah Bodí, Aitana Belenguer, Gemma Martínez, Lluna Villar, Wiam Oubibi, Salima Sibari, Daniela García, i els xics Mario de los Santos Juanes, José Lionel Franco, Sebastià Barber, David Ballester, Leonardo Zlatev, Hugo Molina, Arnau Climent i Rubén Escrivà, tots ells entrenats per Bernat Pérez i Miguel Ángel Soler.

L’entrenador Miguel Ángel Soler amb el grup de xics.