Salva Gomar guanya la XIX Cursa Popular Penya Real

El corredor va completar els 8 quilòmetres en 26 minuts i 27 segons. Iván Ferrer, també ‘groguet’, va ser segon en categoria masculina amb un crono de 26:45. La prova es va celebrar diumenge passat al Real de Gandia amb quasi 700 participants.

Salva Gomar, el corredor popular de Club d’Atletisme Safor Teika, va guanyar en categoria masculina la XIX Cursa Popular Penya Real, celebrada diumenge passat sobre una distància de 8 quilòmetres, amb 700 participants. Gomar, que també va ser primer en Sènior, va parar el crono en 26 minuts i 27 segons. El segon lloc del podi Sènior va ser per a Iván Ferrer, també del club ‘groguet’, amb 26:45.

Podi Sènior masculí, i a la dreta Suni Perales (Foto: Vicent Just).

En la cursa, la catorzena prova de circuit comarcal, van prendre part una trentena de corredors del CA Safor Teika. Un altre podi va ser el de Suni Perales, segona en Veteranes D amb un temps de 36:09.