Els xics del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport coneixen a les estrelles del 4×400 espanyol

Els rellevistes de la selecció absoluta van saludar els joves del planter aprofitant la seua concentració a València el passat 29 de desembre.

Diversos joves del planter del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van poder conèixer el passat dia 29 de desembre als plusmarquistes de l’equip espanyol del 4×400, aprofitant que estos últims es concentraven a València. L’equip, format per Óscar Husillos, Lucas Búa, Darwin Echeverry i Samuel García, va ser cinquè en el passat mundial de Londres, on també va batre el rècord d’Espanya. Els rellevistes, així com el seu entrenador, el tècnic gandià Toni Puig, van mantindre una trobada amb els xics al palau velòdrom Lluís Puig, acompanyats per altres dos grans de la distància, David Melo, coordinador de l’escola del CA Safor, i Sergio Fernández, actual recordman d’Espanya en 400 m.t. i novè als Jocs Olímpics de Rio 2016. En la imatge també apareix el reserva de l’especialitat Alberto Gavalda.