Les xiques queden quartes en el campionat provincial per clubs

L'equip masculí es classifica en sisè lloc en la prova, que va tindre lloc diumenge passat al palau velòdrom Lluís Puig de València.
Joan Cloquell en la prova dels 800 m.l.

Les xiques del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van estar prop del podi en el Campionat Provincial per Clubs Absolut en pista coberta, disputat diumenge passat al palau velòdrom Lluís Puig de València, amb una quarta posició. Per la seua banda, l’equip masculí va aconseguir un sisè lloc.

Tot i que el club anava a l’esdeveniment amb baixes considerables, els atletes “groguets” participants ho van donar tot per aconseguir este resultat davant els millors equips de la província de València. Les victòries van ser per al CA Silla en categoria femenina i per al CA Torrent en xics.

Pel que fa a resultats parcials cal destacar l’única victoria que va vindre de la mà del migfondista Javier Polo a la prova dels 800 m.l. Van aconseguir el segon lloc Andrea Abad en els 3.000 m.l. i Mar Morant en llançament de pes. Foren tercers en les seues respectives proves Irene Llario en els 800 m.l, María Pérez en salt amb perxa i el 4×400 masculí, format per Trinitario Pons, Javier Polo, Alejandro Merí i Joan Cloquell.

Andrea Escrihuela (per davant) i Paula Martín en els 400 m.l.

Completaren l’equip masculí Iván Martínez, Jesús Ramis, Aarón Limorti, Josuer Armando Rosero, Abdelhafid Said, Borja Cervera, Jordi Cuenca, José Mocholí, Víctor Leca, Iván Duarte, Jorge Boscà, Ausiàs Roch, Raúl Bellón, Vicente Gimeno, Sergio Palomino, Nicanor Fuster i José Antonio Garcia-Pando.

També participaren en els diferents concursos les xiques Elisa Flor Castro, Almudena de Quero, Ángela Ferrer, Paula Martín, Andrea Escrihuela, Carla Monferrer, Jordina Gascón, Alba Ortega, Paula Casanova, Aitana Ferrairó, Andrea Vercher, Cristina Segura, Claudia Escrivà i Marina Collado.

Els tècnics del club ja preparen, entre d’altres competicions, el Campionat Autonòmic per Equips, que es disputarà este dissabte al mateix pavelló. Es tracta d’una de les grans cites de la temporada i el CA Safor estarà present en les dues categories davant dels millors equips del panorama autonòmic.

FOTOGALERIA en el perfil de Flickr del club.