Els xics queden cinquens i les xiques quartes en el Campionat Provincial Infantil per Equips

L’esdeveniment va tindre lloc dissabte passat a l’estadi del riu Túria, a València.
Alguns dels participants en el campionat.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir la cinquena posició amb el seu equip masculí, i la quarta amb el femení, en el Campionat Provincial Sub14 (Infantil) per Equips a l’Aire Lliure, disputat dissabte a l’estadi del riu Túria, a València. En categoria masculina i femenina es va imposar el València Club d’Atletisme.

L’equip masculí estava composat per: Mario dels Santos Juanes (80 m.l.), Rubén Escrivà (80 m.l. i javelina), Marc Ancio (150 m.l. i llargada), Álex Prats (500 m.l. i 220 m.t.), Pedro Pérez (1.000 m.l.), Pau Blasco (3.000 m.l.), Hugo Molina (80 m.t. i alçada), Joan Prats (triple salt i martell) i Sebastián Barber, en pes i disc. L’equip 4×80 estava format per Marc Ancio, Rubén Escrivà, Hugo Molina i Mario dels Santos Juanes.

Per la seua banda, les xiques participants van ser: Naiara Pérez (javelina i pes), Irene Barber (3.000 m. marxa), Paula Torres (80 m.l. i 220 m.t.), Celia del Río (80 m.l.), Fatimata Drame (150 m.l.) longitud), Edurne Pellicer (500 m.l.), Lluna Villar (1.000 m.l.), Daniela García (3.000 m.l.), Salima Sibari (80 m.t. i perxa), Ana Mortes (alçada i triple salt) i Carla Mascarell, en disc i martell. L’equip 4×80 estava format per Salima Sibari, Paula Torres, Fatimata Drame i Celia del Río.