Èxit de la Jornada Escolar Municipal organitzada pel club

Malgrat les limitacions que imposa la pandèmia, l'esdeveniment a la pista Toni Herreros de Gandia va reunir 215 joves de les categories aleví a cadet, de clubs esportius i centres educatius. El club va vetllar pel compliment de totes les normes de seguretat enfront del coronavirus.
Un dels podis de la jornada.

El Club d’Atletisme Safor Teika va organitzar diumenge passat, 19 de desembre, una Jornada Escolar Municipal, per a les categories benjamí, aleví, infantil i cadet (nascuts entre 2006 i 2012) foren o no federats, tant de clubs com de centres educatius, Van participar 215 joves, la majoria dels clubs CE Corriol d’Oliva, CA La Valldigna, el mateix Safor i El Garbí.

En l’esdeveniment es cuidaren totes les mesures de seguretat davant del coronavirus, entre elles el registre previ, un itinerari preestablert, i pistes diferents per a la competició i per a l’escalfament. En Sub10 (Benjamí) van ser primers en Vórtex Marc Jaijo (CA La Valldigna) i Mar Peris (CA Real de Gandia). En els 50 m.l. van guanyar Marc Jaijo i Llum Palomares, del CA La Valldigna.

Un dels podis de la jornada.

En Sub12 (Aleví) per escoles van ser primers en pes Emili Mendoza (Gregori Mayans) i en els 60 m.l. Eric Soler, del mateix centre. Per clubs van guanyar en pes Vicent Zaragoza (CA La Valldigna) i Àngels Ferrando (CA La Valldigna). En els 60 m.l. per clubs van repetir podi Vicent Zaragoza i Ferrando.

En Sub14 (Infantil), van guanyar les proves de 500 m.l. Naoufel Boukhanfra (CE Corriol) i Salma Guedar (CA Safor Teika). En pes es van pujar al màxim alt de podi Boukhanfra i Andrea Castelló (CC El Garbí). En Sub16 (Cadet) els primers classificats de les proves van ser en 500 m.l. Nourdine Atike i Mara Grolli, tots dos del CA La Valldigna, i en pes Aaron Córcoles (CC El Garbí) i Julia Camarena (CA La Valldigna).